Stiu, discutia poate fi lunga caci fiecare are propriile criterii de departajare a statiunilor romanesti de la Marea Neagra.
Unii prefera freamatul si boemul statiunii Vama Veche. Altii prefera veselia si aglomeratia Costinestiului, ritmul mai calm al Neptunului sau distractia non-stop din Mamaia.
E, eu am gasit un amestec intre ele, un melange intre linistea unui loc de cazare linistit, curat si primitor, si un loc de distractie pe plaja unde nu sunt fite, ai muzica buna si oameni simpatici.
Pentru moment o sa ma refer la locul de cazare la mare pe care l-am gasit de cateva saptamani, prin recomandarea unor prieteni.
Pensiunea se numeste Sea-Breeze (Navodari) si-n primul rand m-au impresionat oamenii. Ma refer la gazde… oameni primitori, calzi, extrem de atenti, saritori. Nu sunt nici miliardari, nici moguli ai turismului, au facut investitia din banii lor si sunt foarte doritori ca cei care le calca pragul sa se simta bine.
Camerele sunt nici imense dar nici mici, luminoase, pensiunea este deschisa anul acesta si prin urmare totul este impecabil, cromatica de la interior este calda si linistitoare. Un amanunt pe care l-am observat au fost… asternuturile. Calitatea bumbacului e foarte buna, nu au acea asprime de carton a asternutului clasic de hotel, sunt… pufoase. Da, probabil ca razi acum, dar eu nu pot sa dorm pe asternuturi cartonate si mie asta chiar mi-a placut.
Pe-afara… inca nu e gata, nu are culoare, si la prima vedere ti se ridica ceva semne de intrebare, inca e gri la exterior. Dar asta este singurul lucrusor pe care am putut sa-l notez la “punct minus”. Nu ca m-ar fi deranjat dar deh, cand te uiti prima data la Sea Breeze ridici o spranceana.
Locatia este la indemana, cum vii dinspre Mamaia si mergi spre Navodari, dupa ce-ai trecut de Hanul Piratilor, faci la un moment dat stanga. Ai harta la ei pe site, e usor.
Ca si “view”, pe de-o parte vezi marea, pe partea cealalta vezi Canalul, esti fix intre ape, linistea e liniste (e ceva ce canta la un moment dat, vine aproape de pranz masina de inghetata si are o melodie total tembela).
Inca un punct in plus este pretul. Daca nu ma insel o camera single costa 80 de lei pe noapte. La ce conditii sunt, eu spun ca-i un pret chiar ok.
Eu am fost de 3 ori la ei anul acesta, in week-end, n-am apucat sa fac poze asa ca pun una de la ei de pe site. Peste doua saptamani ajung iar, poate fac eu doua-trei mai acatarii, nu sunt prea elocvente cele de pe site.
Inca un pont: daca vrei sa mergi la plaja nu te duce in Mamaia. Lume puhoi, preturi mari, galagie multa. Iti recomand Kazeboo (dar mai pe larg intr-un alt post).
Vacanta placuta!






Recomandări similare
* NOD32 Antivirus
* Windows 7
* Ceasurile Fossil
* Zeitgeist si Zeitgeist Addendum
* ING Cont’ROL & ING Card Student
* Multimedia: Filme, muzică, imagini
* Monitorul Acer 22″
WTF ?
Când n-are de unde, bagă random :)
:D
Inca nu sunt destule recomandari si atunci platforma ia ce are si adauga si random.
Si pe mine ma amuza…
Pensiunea La Viorel din Murighiol, Tulcea « CeRecomand.ro – Recomandări şi review-uri - 25 06 2009, 12:57
[...] stat un pic sa ma gandesc daca sa fac recomandarea asta, insa Cabral are dreptate: fiecare isi are criteriile lui de apreciere in ceea ce priveste cazarea in vacanta. [...]
Imi place! Daca n-as locui in Constanta aproape de mare direct acolo m-as caza.
Pretul e super ok, iar legat de Mamaia e adevarat ca e prea aglomerat, manele peste tot, lume nu prea buna, plus mult fum de la gratare cu mici si sprot pe post de hamsii.
Da, vorbind despre Mamaia ai dreptate… cat despre faptul ca stai in C-ta, e clar ca nu are rost recomandarea pentru tine.
Totusi, pentru duminica dup-amiaza iti recomand Kazeboo. Tot in Navodari.
Mda… superb! M-am uitat pe site la ei.
Va recomand sa verificati cu mare grija….
Sa platesti 150 ron /noapte pentru o cutie efectiv de MAXIM trei patrati, cu un singur geam…fara aer conditionat, unde nu ai nici lumina pe hol sau la baie, scurgerea de la dus nu merge, si se inunda camera cu tot cu baia….si nici nu ai cu ce sa stergi…Si la micul dejun sa ti se dea PARIZER, cu doua felii de cascaval, miere si unt…..
Televizorul este o cutie din aceea de bucatarie….
Comparatie: am platit 140 ron in Constanta la hotel cu trei stele cu adevarat…TREI stele, cu aer conditionat, spatiu in camera, mic dejun bufet suedez, chiar in port, langa plaja….
Pretul nu e ok deloc. A sunat un amic de-al meu si camera dubla costa 170 lei… no thanks!
Nu stiu ce a intrebat prietenul tau dar nu e acela pretul… Stiu ca pleaca de la 80 de lei, iar apartamentul costa pe noapte 120 de lei.
Totusi, o sa verific sa vad daca au schimbat preturile intre timp, cu toate ca nu cred.
Ceva noutati despre pret? Eu inteleg ca si ei se orienteaza dupa cate nopti stai, cand, cate persoane; dar nici sa spui “de la 80Ron*” iar steluta nicaieri…
Daca au asa preturi bune, i-ar ajuta daca le-ar pune pe site, macar orientativ.
Da, aici ai dreptate.
Din cate stiu, cel putin eu le-am zis, se apuca (daca nu s-au apucat deja) sa puna preturile la vedere si transparent pe site.
Daca nu o fac… ei pierd.
I dare you: cel mai frumos rasarit de soare. Concurs foto. « cabral.ro - 30 06 2009, 13:20
[...] cazare pentru doua nopti (vineri si sambata) la Pensiunea Sea-Breeze din Navodari. Au si site, [...]
Rasarit de soare: inscrieri incheiate. « cabral.ro - 08 07 2009, 11:28
[...] nu uit… am crescut si premiul, cei de la Sea-Breeze au spus ca sunt impresionati de poze si ca il vor caza pe castigator 3 nopti (la alegere) si includ [...]
imi place mult. daca mai ajunge cineva mai vreau detalii.ma tenteaza intr-un mare fel.
Buna ziua,
Referitor la aceasta pensiune o sa va spun o mica povestioara, total diferita de dulcegariile pe care le-am citit pe acest site.
Astfel, in urma cu 3 saptamani am sunat la aceasta pensiune ca sa facem o rezervare. Totul ok. A ramas sa revin peste cateva zile sa-mi dea contul in care sa achit avansul. Am platit asa cum am stabilit la telefon, apoi m-a rugat sa revin cu un telefon si sa confirm plata. Am sunat si mi-a fost confirmata plata.
Cand am ajuns la pensiune, dupa ce am mers pe un drum neasfaltat si plin de praf, mult mai departe de plaja decat ni se spusese la telefon, am picat in mijlocul unor discutii foarte aprinse intre dna Catinca si un grup de turisti. Se pare ca acestia sunasera cu o seara inainte si li se confirmase rezervarea, numai ca, atunci cand au ajuns saracii cu bagajele, dna Catinca, care mirosea ingrozitor a alcool, le spunea ca nu mai are camere libere. Cand a vazut ca acestia insista totusi, a l-a tras de mana pe un baiat din acel grup si i-a aratat anuntul scris cu litere de tipar si bolduit potrivit caruia pensiunea “ISI REZERVA DREPTUL SA-;I SELECTEZE CLIENTII” asa ca sunt poftiti afara din pensiune si li se spune ca in aceas pensiune dansa comanda. Bunnnn…Apoi urmam noi….Stiti, am platit avansul, dorim camera….Pai, nu mai am apartamentul, l-am dat….Intrebam cum, in conditiile in care facusem rezervarea cu doua sapt inainte si platisem si avansul?! Dna ne roaga pe un ton ridicat sa poftim afara ca acolo e casa dumneai si face ce vrea…Si, e simplu, nu vedem ca vrea sa plecam?! Bun intreb, si cu banii mei cum ramane?! Pai va dau banii si sunteti liberi!!!
Mi-a adus avansul pe care il platisem si am plecat, ceilalti turisti au ramas sa cheme OPC-ul, nu mai stiu ce s-a intamplat…Deci, dragi turisti care doriti sa mergeti in acest loc care poate semana cu orice altceva, numai cu sea breeze NUUUUU, va doresc nervi de otel si rabdare de fier. Un astfel de comportament nu am mai intalnit nicaieri, sunt absolut stupefiata. Am pierdut 3 ore apoi ca se ne gasit cazare in alta parte. Va multumim dna pentru primirea si ospitalitatea de care ati dat dovada, sper sa nu va mai intalnesc niciodata in viata mea si sper, din tot sugfletul, sa va inchida pensiunea pentru ceea ce faceti dvs.
Am vrut si noi sa mergem in weekend la mare, asa ca am sunat la pensiunea Sea Breeze sa facem rezervare. Ni s-a spus ca aici nu e cu rezervare, ei merg pe sistemul: “primul venit, primul servit”, INSA ne-au asigurat ca mai au destule camere libere, deci nu vor fi probleme.
Am sunat de vreo 3 ori la dansii, ultima data joi seara, ca sa ni se confirme ca mai au camere libere. Am vorbit cu patroana ca vom ajunge sambata dimineata sa ne cazam la ei,ea a spus ca e ok, ne asteapta cu drag, ca au destule camere etc. Totusi, i-am spus sotului ca ar fi mai bine sa nu riscam, si sa plecam de vineri ca sa fim siguri ca nu se ocupa toate camerele. Ei bine, iata ca vineri seara ne invarteam prin zona sa gasim pensiunea, si i-am sunat pt indicatii. Nu mica mi-a fost mirarea cand doamna patroana ne-a spus cu nonsalanta ca nu mai au camere libere, si ca ii pare rau bla-bla. Asta in conditiile in care la telefon ne-a ASIGURAT ca sunt camere destule si ca ne asteapta sambata. Si, cu o nesimtire crasa, ne-a spus sa venim la ei ca dau o cafea gratis ca sa ne treaca supararea. Am pierdut in seara aia o ora sau poate chiar mai bine sa gasim cazare, ne-a stricat tot cheful, iar doamna manager a avut tupeul nesimtit sa ne dea cheme la o cafea moca. De parca de asta aveam noi nevoie dupa un drum obositor, morti de caldura, stresati ca nu gasim cazare, deja ne si vedeam petrecandu-ne weekendul in masina! Am avut noroc si am gasit cazare la Hotel Dorna,unde am petrecut 2 zile frumoase.
Doamna manager, halal seriozitate!
Salut, tocmai m-am intors dintr-un week-end la Sea Breeze, unde m-am cazat impreuna cu doi prieteni (in total 2 camere duble). Am citit cu surprindere toate post-urile de aici si simt nevoia sa va povestesc experienta noastra, pentru ca am ramas cu impresia fie ca unele lucruri au fost exagerate (si atunci m-as bucura sa vin in sprijinul adevarului), fie ca prestatia si serviciile au fost mult imbunatatite in ultima vreme (ceea ce inseamna ca post-urile furibunde din pagina si-au atins scopul).
Am gasit pensiunea la intamplare, pe net. Am vorbit cu d-l Vlad Brad la telefon. Noi cautam o camera tripla, din motive de criza financiara :). Pensiunea nu avea asa ceva, nici pat suplimentar nu se putea asigura din lipsa de spatiu, asa ca ni s-au oferit 2 camere. Pretul total era prea mare pentru noi, insa, probabil fiind si extrasezon si numarul clientilor mai redus, d-l Vlad a fost de acord sa ne faca o reducere.
Nu a fost nevoie sa platim un acont, desi chiar noi ne-am oferit la telefon sa facem asta. By the way, pentru cei care sustineau in unele posturi ca nu au mai intalnit aceasta practica – ea exista si se aplica, inclusiv pe litoralul romanesc (ex. la Vila Dini din Vama Veche, pe care, in paranteza fie spus, o recomand cu toata caldura pentru conditiile si mai ales curatenia exceptionale, a fost nevoie sa achitam un avans prin transfer bancar). Pana la urma, e o procedura normala din punctul de vedere al unui proprietar de pensiune, care totusi trebuie sa aiba o minima garantie ca solicitantul va veni intr-adevar, in caz contrar existand riscul sa blocheze mai multe camere degeaba, refuzandu-le altor potentiali clienti.
Constructia e practic terminata si la exterior. In curte mai este inca santier, astfel ca privelistea, intr-adevar, nu e incantatoare. Imprejurimile – la fel, avand in vedere ca vila e situata la cateva sute de metri de plaja, intr-o zona in dezvoltare. Avantajul il constituie linistea – nu am auzit nici muzica, nici caini latrand sau altceva. Prin curte nu am prea stat, gratare nu am facut, asa ca despre asta nu prea am ce povesti.
Interiorul e (aproape) ireprosabil – atat dupa rankingul pensiunii, cat si dupa standardele mele. De-a lungul timpului m-am cazat – si in Romania, si in strainatate – in cele mai variate conditii, de la cabane izolate in munte, fara curent si apa, pana la hoteluri de 5 stele in metropole. Indraznesc sa spun ca aici la Sea Breeze, cazarea este (cel putin la 12 septembrie 2010, nu-i contrazic pe cei care au avut probleme anterior) mai mult decat decenta, cu toate conditiile pe care le presupune nivelul de 3 stele. Nu spun ca a fost perfect. La dus nu exista suport pentru sapun (era destul de enervant si sper s-o remedieze, nu cred ca e greu deloc), iar perdeaua protectoare nu reusea sa impiedice scurgerea unei mici cantitati de apa in afara perimetrului dusului. In rest – foarte curat, instalatiile functioneaza, frigider, televizor etc, geamurile sunt etanse, totul se vede ca e nou. Paturile minunate. Mi-au placut si mie cearsafurile (apropo de ce spunea cineva intr-un post :)) Aer conditionat nu era montat, probabil ca pana la vara se va rezolva si asta. Internet sincer nu am incercat, deoarece aveam la noi :D
Spre comparatie, imi amintesc cu maxima neplacere o experienta traumatizanta in Vama Veche, acum 2 ani, la pensiunea “Chez Alex” (o cladire mai mare, cu vreo 2 etaje, situata chiar la intersectia dintre DN si Magheru), unde pur si simplu si-au batut joc de noi la niste preturi exorbitante… si nici macar nu am avut pe ce sa dormim. Dar asta e o alta poveste.
Ok, acum despre oameni. Daca cele povestite de catre cei care sustin ca au avut intamplari nefericite la Sea Breeze sunt reale, atunci inseamna ca oamenii s-au mai schimbat intre timp si nu-mi ramane decat sa sper ca probleme urate ca acelea nu se vor repeta niciodata. Pentru ca noua ne-au cam placut oamenii – atat cat am interactionat cu ei: cateva cuvinte schimbate cu d-l Vlad, cateva cuvinte cu d-na Jeni (nu am intalnit persoanele de trista amintire despre care se povestea prin unele post-uri). Mi s-au parut cu mult bun simt si, mai ales, fara acea “prietenie falsa” intalnita in alte locuri (inclusiv prin sistemul turistic din Italia). Totul s-a stabilit de comun acord – de exemplu, ora la care sa luam micul dejun. Initial ne gandeam sa plecam sambata, dar nu am fi putut elibera camera la ora “oficiala” de check-out (ora 12), pentru ca eram in Mamaia ca sa participam la triatlon si ne-am intors de la cursa de-abia inspre ora 14. Nu a fost nici o problema, am expus situatia si d-l Vlad ne-a spus ca putem elibera camerele si mai tarziu. Ulterior ne-am hotarat sa mai ramanem o noapte, asa ca check-out-ul s-a amanat putin :)
Micul dejun a fost ok si suficient cantitativ. Nu bufet suedez, desigur, dar am avut paine, unt (da, untul era moale!! mi se pare normal!!), branza, miere, parizer + cascaval intr-o dimineata si omleta in cealalta. Plus ceai. Personal, mi s-a parut indeajuns si bun. Dar poate nu toata lumea are aceleasi asteptari.
Nici vorba de restrictii sau “porunci”. In camera exista o hartie cu cateva reguli normale pentru orice pensiune sau hotel. Acuma, sincer, mi se pare de bun simt sa nu fumezi in camera. Plus ca unii oameni sunt mai animalute asa si lasa in urma lor tot felul de chestii. Discutam intamplator cu d-na Jeni despre clientii pe care i-a mai avut pensiunea de-a lungul timpului. Mi-a spus ca tocmai avusesera cativa copii (adolescenti) care lasasera nu tocmai curat prin camera la plecare. Pentru ca tot eram acolo, mi-a aratat camera respectiva… si intr-adevar: omul sfinteste locul. Nu era si cazul de fata.
Ok, m-am cam intins cu povestea, asa ca o sa incerc sa rezum experienta noastra: bun-simt, confort, liniste. Preturile sunt normale pentru serviciile oferite si pentru localizare, dar sunt sigur ca o sa le mai scada d-l Vlad, ca e criza, ce Dumnezeu…
am sunat si eu si tot 170 RON pe camera mi s-a spus ca este pretul…
ce face reclama….
Pai… depinde de cate nopti stai.
In plus, preturile de la mare se diferentiaza in functie de perioada din sezon in care vrei sa te duci. La fel ca si la hoteluri, nu?
da, Cabral, mai ales daca te duci in wknd-ul in care a fost concertul Armin si Tiesto…
Mi se pare jaf la drumul mare sa maresti preturile doar pentru ca stii ca vine lumea la un concert.
Cat despre conditiile descrise de noi mai jos, astea au fost. Nu zic, oamenii incercau sa fie draguti. Dar la capitolele ‘reguli’, ‘preturi’(de fapt ‘pacaleala cu preturile mici’), ‘mancare’, ‘miros in camera’, ‘servirea mesei’ au foaaarte multe minusuri.
Te cred si nu te contrazic.
Sper doar ca au fost niste scapari.
Despre reguli… stiu si eu, dar probabil sunt mai putin pretentios. Mirosul de care zici nu l-am simtit dar poate depinde de camera…
La preturi insa nu e, cel putin din cata informatie am eu, de comentat. Am verificat si eu, da, 170 lei pe noapte, cand stai o singura noapte.
Nu are legatura cu Tiesto sau alte concerte ci cu perioada.
In sfarsit… cei care vor merge, daca vor mai merge, vor vedea si sper sa-si gaseasca timp sa sa posteze si aici.
de obicei se mentioneaza diferentele de pret. nu doar o steluta si de fapt pretul este mai mult decat dublu.
nu-i vorba de pretentii, am stat si la cort cu draga inima, ci doar de modul in care esti tratat pe banii tai si de serviciile oferite.
poate am avut noi un weekend prost…desi vad ca sunt majoritari cei cu experiente neplacute la pensiunea asta.
va spun eu, ca am rezervat acolo, am si platit. m-a costat 170 RON pe noapte. apartamentul costa 320 RON.
oamenii va cer banii toti in avans, platiti la banca transilvania cash!! nu accepta plati online si nici o alta alternativa.
din pacate nu am gasit in alta parte si a trebuit sa ma cazez acolo.
ok.m-am lamurit.din nou “afara-i vopsit gardu’ si inauntru…..”
raman credincioasa Bulgariei:Grifid Arabella/85 eur/noapte/all inclusive
merci,the chubb chubb.
In acest week-end am fost cazata la pensiunea Sea Breeze.
Intr-adevar proprietarii se orienteaza dupa numarul de zile pe care il petreci la ei si dupa zilele saptamanii (in week-end te costa 170 lei camera, insa in timpul saptamanii preturile coboara pana la 80 lei).
In banii astia am avut parte si de mic dejun. Camerele sunt curate, cu balcon, nimic de comentat, iar terasa de vis (poti admira un rasarit de milioane)!
Pentru gratar ne-au pus la dispozitie carbuni, lemne, vesela, etc.
Una peste alta, chiar daca la inceput mi s-a parut scump, am constat pana la urma ca a meritat banii.
Eh, ma bucur, deja incepeam sa cred ca vorbim de pensiuni diferite.
Oamenii sunt chiar misto si locul mi se pare cel putin decent.
cat despre pret… stiu ca gasesti pensiuni si cu 130 lei dar cu wc-ul la comun cu alte 2-3 camere si alte inconveniente.
Din pacate, cel care a “comis” review-ul (Cabral) tace malc. Si nu de alta, dar e vorba de prestigiul site-ului in ansamblu. Data viitoare voi mai lua drept buna o recomandare de aici? Culmea, Cabral fiind in general un blogger foarte apreciat, dar aici …..
Sa spui ca apartamnetul e 120 ron si sa fie si 320 .. e cam mult.
Sincer, nu cred ca este vina lui. La statutul pe care-l are este normal ca oamenii sa-i acorde mai multa atentie si sa se poarte altfel.
In plus, odata cu reclama pe care i-a facut-o pensiunii, probabil ca a avut cautare si proprietatii au profitat si au crescut preturile. Asta spune destule despre ei, iar despre impresiile mele vis a vis de pensiune, poti citi mai jos
E vorba de feedback. Ai vazut, a fost bine, ai recomandat – ok. Uite ca unii se duc acolo si spun ca nu e chiar asa. Nu e normal sa se dea un raspuns (eventual si contactand pe cei de acolo)?
Poate ca de la inceput a fost vorba de o neintelegere; poate ca proprietarii au facut special – putina reclama la inceput – si apoi jaf. De exemplu, “regulile casei” nu le vad pe site. Cum e sa platesti si apoi sa afli ca sunt “reguli”?
Sa-l manance tata pe el de iscusit… care nu se uita inainte de a comenta…
Dupa cum stii, cazarea la mare, oriunde, se face diferentiat in functie de:
- perioada din vara in care te duci; in full-sezon e mai scump, la inceputuri si finaluri de sezon e mai ieftin;
- numarul de zile petrecute acolo; daca stai o zi ai un pret, daca stai 3 sau 25 ai alt pret;
- zilele saptamanii; in week-end cazarea e mai scumpa.
Si vezi-tu, merg la mare in fiecare week-end, cu treaba. Prietenii mei… la fel, doar ca fara treaba. Si cand vine vorba de cazari, la pretul asta ai sanse mici sa gasesti.
Despre conditii… am citit si eu comentariile de aici. Imi pare rau ca sunt cativa care nu s-au simtit bine, dar in acelasi timp sunt si pareri care spun ca acolo e misto.
Dupa caz.
Am fost si eu la pensiunea asta si as incadra-o la ‘ce nu recomand’. Sau va recomand pensiunea daca sunteti nostalgici dupa perioada comunista, adica:
- patronul nu iti pastreaza camera daca ai ajuns dupa ora 12 noaptea, chiar daca ai platit, asa ca daca nu ai ce sa faci pana dimineata, atunci stai in hol si faci nanica pe canapele. Asta e, cine te-a pus sa nu anunti. Ce daca ai platit?
- ‘nu ai voie sa fumezi in camera, nu ai voie sa aduci animale in camera, nu ai voie sa mananci in camera’. Prima intrebare care mi-a venit in minte a fost ‘am voie sa dorm in camera?’ si a doua ‘sex e voie?’. bine, la micul dejun nici sa stai la ce masa vrei nu ai voie, trebuie sa o asculti pe doamna Maria(o alta comunista moldoveanca) unde ai voie sa stai, ca doar nu o sa alerge ea cu mancarea prin sala de mese(care nu are mai mult de 20 mp) dupa tine. Altfel, dna Maria e haioasa, mai ales cand intreaba de 10 ori daca vrei 2 sau 3 cafele, la interval de 1 minut.
- ‘caldura’ gazdelor se transforma in fierbinteala, mai ales cand te mint cu nerusinare ca au cea mai buna bucatareasa din estul europei si ca mancarea e mai mult decat ieftina. DA, asa e, e cea mai buna bucatareasa cand vine vorba de gatit cu cel putin 5 kg de ceapa la masa si de neincalzit mancarea. Mancarea e cea mai ieftina din statiune. Asta daca ignoram cam 60% din celelalte localuri din statiune. Repet, calitatea e la standarde inalte daca aveti in standard multa ceapa, mic dejun pregatit de cu seara si lasat pe masa in bucatarie, ’3 ardei la 5 persoane’, si alte asemenea mici detalii care, din pacate, fac diferenta.
- este cred ca unicul loc de cazare din toata lumea unde inainte de a pleca esti nevoit sa treci prin ‘stati putin sa verificam camera’. am stat in zeci de hoteluri in toata lumea asta, din care unele de super-lux, si nicaieri nu am fost tratat asa. Domnu’ Brad-Vlad, nu fur prosoape, mai ales din cele de calitate extra-low. Televizor am acasa si functioneaza, nu ca al dumneavoastra. In plus, ai toate datele de contact ale celor care se cazeaza, daca ai probleme ii poti suna sa le bati obrazul.
In rest, un loc minunat care iti demonstreaza inca o data ca poti face turism si daca nu ai bani si nici nu te prea pricepri, chiar daca te lauzi ca ‘mama si tata au fost bucatari’. DA, domn Brad, BUCATARI!! astia sunt aia care stateau in bucatarie si furau din mancare, nu prezinta o garantie a unui turism de calitate.
V-am scris asta sa nu mai ia si altii teapa. Cele de mai sus sunt reale si traite pe propria piele de subsemnatul. Evitati cat puteti aceasta ‘pensiune’. Mai sunt si alte locuri frumoase in Navodari, nu trebuie sa va faceti nervii praf pentru un wknd sau un sejur mai lung. Si asa cheltuiti o gramada de bani.
Da, din cate spui a fost chiar nasol.
Sorry, daca ai ajuns acolo si ca urmare a recomandarii mele… sorry de 12 ori!
Am scris din experienta mea acolo, si din experienta mai multor cunoscuti, niciunul nu a patit ce spui tu.
Dealtfel sunt mai multi aici care spun de bine.
Sunt momente si momente…
Nu stiu ce sa zic, poate nu le place muzica house si pentru ca stiau ca ne ducem la concert ne-au ‘taxat’ :)))
Oricum, vreau sa multumesc oficial companiei producatoare de tigari care a sponsorizat concertul armin & tiesto pentru pachetele gratuite primite. Luna asta nu mai cumpar tigari si mai acopar din cheltuielile cu masa la sea freeze :)
va scriu si eu desi dili a spus multe despre aceasta pensiune.
am stat acolo in weekend-ul acesta, 2 nopti.
pensiune este putin spus, de fapt este un bloc! neterminat, asa ca vei trece printre gramezi de moloz, fiare si lemne aruncate prin gradina…
dupa care te ia in primire domnul vlad si iti insira cele trei reguli “nu aveti voie sa fumati in camera, nu aveti voie sa mancati in camera si nu aveti voie sa veniti cu animale!”
camerele sunt cat se poate de simple, nici dulap nu exista, doar niste rafturi pe care iti poti pune lucrurile.
nu exista aer conditionat, desi la 170 RON pe noapte te-ai fi asteptat macar la atat…
dusul era infundat si trebuia sa inchizi din cand in cand apa ca sa nu dea pe-afara…
partea cea mai “amuzanta” era mirosul de fecale care iesea din canalizare in fiecare camera!
micul dejun, inclus in cei 170 RON, a fost de-a dreptul deplorabil…3 felii de salam exact ca pe vremea lui ceausescu, o felie de sunca, desi parizerul sunt convinsa ca ar fi aratat mai bine, 4 masline, jumatate de rosie, 2 felii de cascaval si 1 de branza…va spun sincer ca nici unul dintre noi nu a putut sa termine ce era in farfurie de scarba!
ti se aducea un ceainic plin, gata facut, la masa (ca in tabara! probabil ca daca aduceau cate un pliculet de ceai fiecaruia iesea mai scump) si ti se spunea “daca vreti cafea anuntati”. daca erai neinspirat sa ceri cafea, ti se spunea la sf mesei ca te costa 4 RON, “nu este inclusa in micul dejun”. Apa plata la 0,5 l, 6 RON.
NU m-as intoarce acolo nici in ruptul capului! Prefer cortul de 10 mii de ori fata de Sea Breeze!
Sa va spun ca am stat si eu in acest weekend acolo? Ca n-am avut alta solutie fiind singura “pensiune” libera? Acum inteleg de ce era singura libera din cele peste 100 de pensiuni din zona. Si doar sa mai adaug ca totul se face la negru acolo. ca nu primesti nici macar o chitanta de mana pentru ce platesti acolo. Si asta din dorinta de a face profit maxim in cele 2 luni de sezon, ca sa termine tovarasul Brad (parca am mai auzit asta prin niste filme pe vremea altui tovaras) “luxuriantul” bloc de garsioniere. La anul avem promisa o piscina de 10 mp, probabil cu apa de mare ca sa economisim un pic, neschimbata pentru tot sezonul. Si niste iarba prin curte. Si probabil un gard, ca acum nu e, si un aspirator si un mop, ca nu cred ca exista acum, si niste hartie igienica, ca nu mai calca nimeni prin camera in weekend sa-ti ia gunoiul din camera sau sa-ti aduca un sul de hartie igienica. Dar te controleaza la plecare, ca de, poate ai “ciordit” ceva din luxoasele obiecte de inventar. A, era sa uit. Unele dintre balcoane sunt comune la doua camere. Poti trece linistit dintr-o camera in alta. Nu exista nici un paravan despartitor. Nimic. Dar bine ca mi-a spun tanti Maria sa am grija sa inchid usa de la balcon cand nu sunt in camera, ca sa nu cumva sa ma fure vecinu’ … In rest, va doresc un sejur placut! Ma intelegeti!
@ soviet union
@ chubb chubb
ma, eu recunosc, am furat un prosop si am taiat altul in 2 ca sa iasa la numar. oricum nu cred ca tanti maria stie sa numere. parerea mea.
da, faza cu balconul e foarte tare.
terasa e de mare exceptie, mai ales scara de lemn pe care poti sa te urci ca sa ajungi si mai sus, in turnul de control al celei mai inalte pensiuni din lume. sau din navodari, nu am inteles prea bine.
eu zic sa fim multumiti ca am scapat cu viata. daca ne prindea bradul ca am facut cine stie ce nenorocire prin camera, cred ca direct la canal ne baga…
si mi-a mai placut ca la receptie te poti delecta cu cele mai noi reviste fhm, cosmo, elle, mens health.
a, scuze, am uitat sa adaug ‘cele mai noi reviste din 2003-2004′
@ soviet union
@ dili
Bai oameni buni, va vine sa credeti ca eu mi-am riscat viata si am introdus fraudulos o punga de chipsuri in camera?!? Invelita cu atentie intr-un pulover…WTF?!?
Cred ca daca ma prindea Bradul as fi fost si acum torturata in subsolul “blocului”. Inca ma mai minunez ca am fost la mare ca sa stau tot la bloc!!
Am uitat sa mentionez despre peretii subtiri ai “pensiunii”, lucru descoperit cand din camera vecinilor s-a auzit “iubi, aici miroase a kkt”.
Si chiar daca nu mai venea nimeni sa-ti ia gunoiul, noi ne-am trezit cu o tani femeie de serviciu, in mijlocul camerei, fara sa bata la usa!! Ne-a vazut, s-a intors si a plecat!
Dar trebuie sa recunoasteti ca v-a placut mancarea de la micul dejun!
@ the chubb chubb
mie cel mai mult mi-a placut la micu’ dejun untul. ca era moaaaleeee, de parca era tinut de joi la soare. io cred ca bradu s-a gandit la noi, sa nu ne chinuim sa intindem pe paine unt tare. suntem noi carcotasi si nu stim sa apreciem adevarata valoare a acestei pensiuni.
ssst, si noi am adus in camera urmatoarele: chipsuri, napolitane, ciocolata, alune(!!!!) si cola, suc si red bull. Doamne, abia acum imi dau seama ca am facut sport extrem in wknd-ul asta…
Am stat la Sea Breeze, la recomandarea lui Cabral. Acu’ sa nu ma intelegeti gresit, omul n-are nicio vina, a fost tratat altfel, plus ca nu e fumator. Am aflat ca nu se fumeaza in camera, cand am plecat de acolo, pt ca in prima seara m-am gandit ca au uitat sa-mi lase scrumiera in camera si mi-am luat singur una de la receptie. A doua zi, cand m-am intors de pe plaja, nu mai era. Am fumat in pahar, ce dracu sa fac, ca nici balcon nu aveam.
De aer conditionat ce sa zic, mi-a zis ca nici nu or sa puna, ca poti sa faci cancer, iar in ceea ce priveste lipsa unui frigider in camera, au zis ca e unul jos la receptie pt toata lumea. Adica daca ti-e sete la 2 noaptea, cobori sa-ti iei apa din hol. Pretul l-am negociat la telefon cu domnul Brad, care ori e prost ori se preface foarte bine, pt ca l-am sunat luni sa-i confirm pt marti ca vin si el m-a intrebat daca i-am platit in avans (parca asa se platea la curve, nu?) si cand i-am zis ca nu e cazul, ca ajung marti la pranz si-i dau banii, mi-a zis ca nu e sigur ca poate sa-mi pastreze rezervarea. Si erau maxim trei camere ocupate. Singurul motiv pt care am stat acolo a fost ca nu am gasit liber in alta parte. Sper sa nu se mai intample. Ah, si apropo de introdus in camera, eu am avut o sticla de whisky, pt ca la ei nu ai ce sa bei, ma intreba domnul Brad ca ce sa aduca din oras? Adica el lua de la supermarket si mi-l vindea mie triplu, probabil.
din moment ce apa plata la 0,5 era 6 RON, sa fii sigur ca dadeai faliment cu whisky!
cat despre domnul Brad, impresia asta mi-a lasat-o si mie. a trebuit sa vorbesc cu el de vreo 6 ori in aceeasi zi ca sa ma asigur ca o sa am camera, si de fiecare data a trebuit sa-i reamintesc ce am vorbit anterior.
mai mai ca ajunsesem sa ma rog de el sa-mi ia si mie banii in avans cu 3 saptamani!…si aia cash la ghiseu la banca transilvania!
si cand i-am zis ca platesc online ca nu pot sa ajung la banca, mai are si tupeul sa-mi spuna “pai eu nu ma duc in fiecare zi sa verific daca au intrat banii?!”…i-am raspuns ca unii dintre noi mai au si alt job…
pentru domnu brad, ca stiu sigur ca citeste comentariile:
daca vreti sa va imbunatatiti serviciile, un prim pas ar fi sa va abonati la un internet banking de la orice banca. si asa puteti vedea online cine si cand face plata, chiar daca plateste prin op. ca plata in avans este apanajul unei anumite categorii sociale, asta e o alta poveste pe care nu vreau sa o deschid acum.
alta sugestie: aer conditionat. nu provoaca nici un fel de cancer. poate un pic de paranoia, dar asta se trateaza cu medicamente.
sugestia 3: concediati moldoveanca aia proasta de la bucatarie si angajati o persoana tanara care sa stie sa se poarte cu clientii si care nu are nevoie de lecitina.
sugestia 4: faceti curatenie in camere in timpul zilei. aveti totusi o pensiune la mare, e normal sa vin plin de nisip. dar asta nu inseamna ca trebuie sa inot in nisip pana la terminarea sejurului. si cand spun ‘inot in nisip’ nu vorbesc de nisipul de pe plaja ci de cel din camera.
sugestia 5: faceti ceva cu canalizarea. poate in navodari sunteti obisnuiti altfel, dar in lumea civilizata mirosul de kkt nu da bine. dimpotriva.
sugestia 6: eu va cred ca vreti sa va recuperati cat mai repede investitia, dar dupa ce s-a scris in ultimele 2 zile pe aici, o veti recupera cam pe la sfarsitul lunii august 2027. mergeti pe o marja mai mica de profit(pentru ‘marja de profit’ ofer mediatii contra cost, ieftin, ca mancarea de la dumneavoastra) si veti castiga mai bine. ca sa nu mai vorbesc de castigul de imagine, reclama, marketing, etc, etc, etc. dar pentru astea trebuie sa va insusiti criticile si sa rezolvati problemele.
sunt sigur ca acum cand cititi acest comentariu sunteti negru de furie, dar oamenii au spus ce au gasit acolo. si noi, astia mai tineri si mai dementi, nu gandim pe principiul ‘sa moara si capra vecinului/lasa sa se duca si altii sa isi ia si ei teapa’ ci incercam sa educam oamenii din jurul nostru, sa le deschidem ochii sa vada si ei mizeria din jur. din pacate multi romani se complac cu ce gasesc la dumneavoastra. sau nu au curajul necesar sa va zica vreo doua. noi am avut. ii felicit si pe ceilalti ca au spus adevarul.
apropos, cumva ‘ela’ este pseudonimul dumneavoastra?
si inca ceva ‘va veti simti bine’ se scrie asa cum am scris eu, nu ‘va ve-ti simti bine’.
toate cele bune.
iti dai seama ca “ela” este mr brad. :))
am si eu vreo 3 sugestii:
1) renuntati la regulile alea “nu mancati”, “nu fumati”. pana la urma oamenii vin la mare sa se relaxeze si sa se simta bine. iar asta cu “nu mancati” este de-a dreptul penibila; in orice loc de cazare civilizat din lumea asta ai chiar mini-bar in camera cu tot felul de snacksuri.
2) chiar daca ti se face reclama si ajungi cat de cat cautat, sa cresti preturile de la 80 RON la 170 RON…E PREA MULT! lucrurile trebuie facute cu limita!
3) organizati un mic dejun bufet suedez si renuntati la mancarea aia ceausista! in viata mea nu mi-a fost scarba sa mananc ce aveam in farfurie…
asa cum zice si dili, pana la urma si dumneavoastra sunteti tanar si este pacat sa faceti lucrurile asa…
Citez din profilul gasit pe http://www.lumeaemica.ro/profil/Vlad-Brad/312188.html al tov. Vlad Brad: “am cei 7 anisori de acasa”. Din pacate cred ca si reminiscente din acea perioada, in care micul dejun arata identic cu micul dejun servit astazi, in anul de gratie 2009, in blocul de garsoniere “Sea Breeze”. Mai bine deloc! Micul dejun a evoluat mult in ultimii ani, chiar si in Romania. Iar cei care au inventat “bufetul suedez” nu ies in pierdere cu siguranta. Altfel, ar trece la metodele de succes in arta culinara practicate la Sea Breeze. Iar comentariul “Suntem singura pensiune din zona care ofera mic dejun” suna a lauda si propaganda ieftina si nici decum a cei 7 anisori de acasa. Mai ales cand stii exact obiceiurile casei.
Spor in afaceri!
Rasarit de soare. Castigator. « cabral.ro - 10 08 2009, 11:05
[...] doua nopti de cazare la SeaBreeze Mamaia-Navodari, pentru doua persoane, trei mese/zi [...]
Ce ti-e si cu recomandarile astea « Pleiada - 11 08 2009, 06:45
[...] citeam comentariile lasate la un articol de-al lui Cabral, editor si initiator al proiectului. Omu’, proaspat [...]
Am fost acum cateva saptamani la “castel”. Era 160 de lei camera.
Asta in conditiile in care am negociat la un hotel pt un grup, ce-i drept mai numeros, un tarif de 150 lei pe camera cu mic dejun inclus. Hotel de 3 stele, cu piscina, toate cele.
Patron’ tocmai se certa cu unii si ii ameninta ca ii da afara, ca el nu a primit banii in cont pt rezervare. O ora mai taziu- de fapt sosisera banii.
Regulile – enuntate clar si des; noroc ca nu eram atent, poate mi s-ar fi parut abuzive.
Evident ignorate de toti.
Camere cu instalatii partial nefunctionale.
Hartie igienica ceruta personal de la mama. Mama lui ,a Patron-ului.
O pisaloaga si jumatate, nu puteam sa ma intorc de pe o parte pe alta fara sa imi toace ca sunt la inceput si ca daca e ceva ce trebuie schimbat sa le spun. (da, voi insiva, banditilor).
Curentul electric s-a oprit de seara pana …de fapt cand am plecat nu revenise. Deci, mic dejun rece. Poate ca a fost mai bine asa…
Cireasa de pe tort- cand am plecat, pe langa verificarea de rigoare, tocmai montau plase de tantari, motiv pt care lucrau de zor, inca de duminica dimineata, cu bormasini, toate cele. Oricum, degeaba, zic eu; cand a plouat, apa a intrat pe langa geamuri, inauntru.
Asa de ramas bun, ne-au intrebat daca nu cumva mingea de volei pe care o tineam in brate e a lor…..( ba da, dar asa fur eu, pe fata, sa para incredibil).
Nu stiu cum de-a gresit cineva cand a recomandat asa ceva. E exact in celalat capat al scalei.
Iar faptul ca e netencuita/ neterminata paote inca tine departe controalele de la fisc, sanepid, si alte organe, caci daca nu e gata, doar nu are turisti, nu-i asa?
Ca daca e curtea plina cu materiale de constructii in ea, inseamna ca Audi-urile si renault-urile si…( intelegeti voi) sunt de la muncitori. Am inteles ca electricienii castiga bine si isi permit.
Ca cauta oamenii acolo? Poate au citit pe undeva ca e marfa pensiunea…
@ dan
mor de curiozitate: ce a insemnat ‘mic dejun rece’? ca nici al nostru nu a fost altfel, nici macar ceaiul :)
Am fost si eu weekend-ul asta la sea breeze. Nu a fost de 5 stele dar parca nici asa rau cum spuneti voi. 170 ron camera pe noapte, intr-adevar. Un pic peste media din navodari. Puncte minus: lipsa AC-ului( cu toate ca am supravietuit f bine si fara) si micul dejun. DAR nu ne-a frecat nimeni la cap cu reguli ( am fost rugati la venire sa nu fumam in camere si atat), mancarea de la vila a fost ok, mai ales ca ne-au facut gratar la 1 noaptea si a fost muuuuuuult mai buna decat orezul rece si puiul nefacut de la scoica.Nu ne-a controlat nimeni camera la plecare, curatenie a fost facuta sigur sambata cat am fost plecati la plaja( patul era facut, nu mai era nisip pe jos si toate erau aranjate) si au fost amabili cu noi. Acum, nu stiu ce sa zic, poate am avut noroc noi sau ghinion voi. Oricum, pentru un weekend la mare e bine.
sau poate oamenii au luat in considerare comentariile de aici, ceea ce m-ar bucura foarte mult! :)
din pacate, din ce citesc, au luat in considerare doar ce era mai usor: facut curat in camera, lasatul mai usor cu regulile si fara control la sacose la plecare.
oameni buni, la 170 de ron pe noapte pentru o pensiune e mult. si la ce mic dejun ti se ofera, e imens. fara a/c, cu balcoane la comun, fara frigider in camera. unde sunt cele 3 stele cu care se lauda? chiar, au primit vreo clasificare sau s-au gandit ei ca ar fi de 3 stele?
Salut,
Nu stiu ce sa spun referitor la Sea breeze decat ca nu am avut vre o problema sa stau acolo. Cu mine s au purtat cat se poate de bine, iar ca pret per persoana 85 ron 170ron dubla nu este mult comparativ cu ce gasesti in alta parte tot in zona plus ca poti negocia pt cate zile stai. Pentru cei ce vor mai mult, sa se cazeze unde nu scrie pensiune doar asa o sa scape de “prost servit si conditii” nu ca n ar fi si pensiuni unde servirea este mai buna.
Un hotel de 2 stele ca Picadilli iti ia 150 ron usor fara sa aiba aceleasi conditii ca sea breeze, cat despre mic-dejun la sea breeze…… este loc de mai bine
Pentru domnul Brad
-La dus sa montati un carlig pentru para si o sapuniera, costa doar 6 lei per buc
-balcoanele sa le separati pt mai multa intimitate, un plexsiglass este suficient
-frigider in camere, costa doar 50 euro daca stiti unde sa cautati
-prize pt internet, aveti tras cablu in camera,este pacat sa nu l folosim.
-aveti probleme cu scurgerea vasului W.C.
Se intelege, cladirea este noua si D-voastra sunteti la inceput de drum.
Sper sa luati in considerare ce am scris la coentarii.
Scriu, astazi 18 august, din sala de mese a pensiunii Seabreeze, dupa 3 zile neasteptat de placute.
Plecasem sambata seara “la plesneala” la mare, cu doi copii de scoala primara dupa mine. Am ajuns dupa caderea serii. Mamaia full, previzibil. Mamaia sat, plina de pensiuni si vile, cele mai multe cu numere de telefon mobil afisate la care poti suna pentru cazare. Am impartit zona cu sotul meu, gospodareste in seaside si channelside. Eu am scanat fasia dinpre mare, in stanga soselei care merge spre Navodari. Am sunat din poarta in poarta, am apelat zeci de numere si, incredibil, nimeni nu avea ce sa ne ofere. Dupa mai bine de trei ore de cautari, trecut de miezul noptii, copii cucaind in masina, primesc un telefon victorios de la sot: “Ne primeste o doamna de care sigur te vei indragosti, care ne elibereaza apartamentul fiului dumneaei”. Fiu prezent si scos cu japca la miezul noptii din camera! Gestul e remarcabil si mi-l voi aminti.
Replica la precendenti:
- pretul: 150 lei/camera curata, ferestre mari, fara mirosuri, paturi largi, cearsafuri de vis.
- finisaje: da, exteriorul este neterminat, gradina neamenajata. Interiorul este impecabil, functional si placut. Si cu acea energie a unui lucru nou, care, pe mine cel putin, ma indeamna sa zic ceva de genul “bravo, hai ca mai aveti putin”, eventual sa imi trimit si prietenii sa dam un impuls unei afaceri curajoase si la inceput
- nu stiu ce bucatareasa nu a placut unora, eu am interactionat doar cu o “Silvia”, frumoasa si delicata ca o gheisa, de care copiii mei s-au indragostit; mancarea buna, proaspata (eu mananc oricum tot ce mi se pune in fata, dar copiii sunt sclifositi si ei au lins farfuria)
- balcon comun la doua camere: a fost perfect pentru noi, aveam in felul acesta un apartament. Probabil era singurul duplex de acest gen, din ce am mai observat, alte camere au balcon individual.
- factura: am cerut, am primit, fara nici un fel de ezitare!
- aerul conditionat: are prevazuta instalatia electrica, dar probabil, ca s-au terminat banii. Camerele noastre au fost orientate spre nord si oricum nu am fi folosit niciodata, desi au fost temperaturi ridicate. Putina generozitate! La anul, veti putea vedea si instalatiile de AC (eventual cu inscriptia “aici sunt banii dumneavoastra!)
- fumatul in camere; iertati-mi naivitatea, dar nu se fumeaza pe balcon? Cum poti dormi bine intr-un spatiu in care s-a fumat? De gustibus. Caini?!! Nu mi-am pus niciodata problema ca inaintea mea, in acea camera, ar fi putut dormi un caine! Sau nu la standardele la care optez sa locuiesc.
- micul dejun: am fost intrebata ce doresc, eu am cerut un platou “cu de toate” si n-am mai vrut altceva; da, untul e moale…
- de referinta: acoperisul plat, cu balustrada, ca la greci, cu sezlonguri. Vezi apus, rasarit, mare, Siutghiol, canal. Neobisnuit de frumos…
- calcati-le pragul oamenilor, va veti simti bine si ii veti ajuta sa depaseasca dificultatile oricarui inceput! Eu le-am lasat o mica lista cu sugestii si am primit un ecler :)
Weekend-ul acesta am fost si noi la pensiunea SeaBreeze, prin intermediul concursului de pe blogul lui Cabral. Sincer, nu as putea sa spun nimic rau despre proprietari fiindca nu as avea de ce. Din prima clipa in care am ajuns acolo si pana am plecat, oamenii acestia au incercat sa ne ofere tot ce aveau mai bun, purtandu-se foarte frumos. Nu numai cu noi, cum probabil o sa fie multa lume tentata sa spuna, ci cu toti clientii care paseau acolo. Vom pastra legatura si cu siguranta cand ne vom mai duce la “marea noastra”, vom sta la aceasta pensiune.
Este adevarat ca inca nu e finisata cladirea, ca nu e iarba afara, insa interiorul este foarte OK. Si pana la urma noi nu venim la mare sa stam pe iarba din curte sau sa privim exteriorul pensiunii, nu? Mancarea a fost delicioasa, in fiecare zi diferita. In camere se face curat in fiecare zi, iar ce m-a uimit a fost calitatea asternuturilor, asa cum spunea si Cabral.
Nu am auzit nicio regula stricta, doar sa nu fumam in camere. Iar noi cum nu fumam, chiar a fost OK. Dar chiar si asa, cum sa fumezi in camera, cand exista balconul, sau chiar terasa de pe acoperis? Apropo, este minunat acolo. Poti vedea marea, canalul,Siutghiol, rasaritul si apusul de soare dar si de luna. In fiecare zi am vazut ceva diferit. E o priveliste pe care nu o vom uita foarte curand.
Iar gazdele… sunt niste oameni deosebiti. Inca nu inteleg de ce au fost persoane care i-au vorbit de rau.Am discutat atat cu Vlad cat si cu doamna Catinca, si am descoperit niste oameni minunati. Am aflat cat au muncit ei ca sa construiasca aceasta pensiune si din ceea ce spuneau mi-am dat seama ca intr-adevar le place ceea ce fac. Si am realizat ca atata timp cat noi respectam si ne purtam adecvat, ei se vor purta la fel.
Cu toate ca pensiunea e deschisa de 2 luni, am observat ca in fiecare zi veneau persoane care se cazau. Asta inseamna ca in urma recomandarilor primite au ajuns la aceasta pensiune. Ganditi-va ca ei inca sunt la inceput, nu au cum sa le faca pe toate din prima clipa. Si pana la urma, nu cred ca va fi vreun moment in care va fi TOATA LUMEA multumita. Asta depinde numai de noi, daca suntem foarte pretentiosi sau nu. Ganditi-va ce pret au hotelurile de 2 stele in plin sezon. Plus ca acestea au conditii sub nivelul celor de la pensiunea SeaBreeze.
Nu ne ramane decat sa va spunem sa va duceti cu incredere acolo, daca vreti un loc linistit, cu o priveliste superba si niste gazde minunate. Daca ajungeti acolo, incercati sa vedeti dincolo de suprafata si de ce spun altii, incercati sa descoperiti oamenii de acolo, sa vedeti cat de minunati sunt.
Adina
adina, foarte frumos spus, adevarul e ca si eu daca as fi castigat ceva, fie si 3 nopti de cazare la vladivostok, nu as fi spus ceva urat despre sponsorul concursului. dar cum eu nu am castigat si am platit din banii mei, am tot dreptul sa judec si sa critic. mai ales ca a fost chiar jenant. ma bucur sa aud ca s-au mai schimbat lucruri si acum e voie sa fumezi pe balcon(chiar, de unde stii ca e voie sa fumezi pe balcon daca esti nefumatoare?).
banuiesc ca acest post a fost inscris la ‘conditii pentru primirea premiului’, caz in care e chiar ok. scrii foarte frumos, citezi foarte frumos din cabral(stima!) dar ia gandeste-te putin cum ar fi aratat curtea daca ar fi plouat cu galeata?
sunt curios ce alte pareri vor mai apare pe aici, daca intr-adevar se imbunatatesc lucrurile pe acolo sau e doar asa de fatada.
Acum, este foarte posibil ca dintre comentariile “rautacioase” postate anterior cei de acolo sa fi invatat ceva. Dar, sa nu sarim calul! Ceea ce spuneti acum tine de normalitate. Oameni buni, sunt niste lucruri care trebuiau sa fie inca din prima zi si nu dupa ce au fost criticati la greu. Este ceva normal sa se intample oriunde, intr-o pensiune turistica de trei stele sau pansele ce-or fi ele. Este normal sa nu se fumeze in camere, dar nu este normal sa nu se fumeze pe balcon. Pentru ca nu se poate fuma pe balcon. Este normal sa nu te verifice nimeni cand termini sejurul. Este normal sa te intrebe ce vrei la micul dejun desi mai normal ar fi un bufet suedez. Anyway. Este normal sa ai balconul tau si nu comun cu vecinul. Este normal sa vina cineva sa-ti curete camera zilnic, sa vada daca cumva e nevoie de ceva la baie. Este normal sa te intrebe cineva zilnic daca ai nevoie de ceva, dar nu doar de dragul de a te intreba. Inca o data subliniez, ceea ce s-a schimbat intre timp acolo trebuia sa exista inca de la inceput. Tot ce s-a postat anterior tine de normalitate. Nu vreau sa vad placute cu “aici sunt banii dvs”. Vreau sa vad un loc placut, de relaxare, unde sa nu mi se aduca la cunostiinta niste reguli care sa ma faca sa ma simt prost si ingradit. Sa ajung sa ma gandesc ca am comis o infractiune in momentul in care am mancat chipsuri in camera. Nu vreau sa vad comentarii postate din sala de mese la rugamintile patronilor. Este evident acest lucru.
@ Stefania Rusoiu
Laudabil gestul sa fiti primiti noaptea tarziu, dar in acelasi timp regretabil ce am patit in momentul in care platisem in avans camera, am anuntat ca ajung tarziu (dupa 12 noaptea) si cu toate astea cand am ajuns, in jurul orei 1 noaptea, mi s-a spus ca intre timp camera mea a fost data altcuiva. O fi vorba in povestea ta chiar de camera mea. :) Ramane gustul amar ca a trebuit sa astept pana la 5 dimineatza, sa primesc o camera care s-a eliberat intre timp. Noroc ca a trebuit cineva sa plece la 4 dimineatza, altfel as fi dormit pe hol. Ma asteptam sa mi se inapoieze ceva din bani pentru acest incident. Nu s-a intamplat. Ramane gustul amar si prima impresie conteaza.
si inca ceva, pentru cei care lauda pensiunea.
chiar daca s-au schimbat lucrurile intre timp, ce au facut rau ramane, nu se poate sterge. e ca si cum ai spune despre un criminal ca dupa ce a omorat un om s-a schimbat si acum e bun si cuminte. degeaba, tot criminal ramane. asa cum ramane dormitul pe canapelele din hol pentru sabiuta. cred ca e cea mai scumpa cazare din lume, sa dormi pe hol si sa platesti 170 ron pe noapte.
toarsu’ brad, permiteti sa raportez, am anuntat opc-ul ca nu am primit factura si sper ca sabiuta sa imi urmeze gestul si sa va reclame pentru ca a dormit in hol la 170 ron pe noapte.
dili, imi pare rau, dar nu am pastrat ordinul de depunere cash la B Transilvania :)
si sper sa nu fiu citata la vreo spalare de bani… in ziua de azi nu se stie niciodata :)
Totul in viata este o alegere.
Tot o alegere este si pentru cei ce vin sa petreaca un sejur sau doar un week-end la malul marii la pensiunea Sea Breeze. Intentia celor de la Sea Breeze este de a multumi si satisface pe toti cei ce trec pragul pensiunii. Si nu doar pentru un sezon de doua luni, ci pentru mai mult, mult mai mult. Si sunt, de asemenea, constienti ca este imposibil a satisface toti clientii, pentru ca oamenii sunt foarte diferiti, cu personalitati diferite, cu gusturi si opinii variate. Drept pentru care, sunt deschisi la orice sugestie, dar si critica, din dorinta de a imbunatati serviciile oferite si de a invata din greseli.
Dar critica, pentru a avea rezultatul scontat, trebuie sa fie constructiva, nu ceea ce ati facut voi, dragi dili, the chubb chubb, Soviet Union CCCP URSS, tomcat, dan, care nu este decat exprimarea unor frustari interioare printr-un atac direct la persoana.
Cabral a facut o recomandare unui loc unde si-a petrecut in repetate randuri cateva zile la mare, si de unde, de fiecare data, a plecat multumit. Si asta nu pentru ca ar fi primit tratament preferential pentru ca este Cabral – persoana publica, ci pentru simplul motiv ca este Cabral – un om cu un foarte mare bun simt, si care are un mare respect pentru cei din jur. De altfel, toti cei ce trec pragul pensiunii Sea Breeze primesc acelasi tratament de respect, remarcat chiar si de Cabral.
Prin urmare, asa cum voi ati avut dreptul de exprimare, credeti ca puteti sa-i acordati si lui Cabral posibilitatea de a avea propria opinie asupra acestei pensiuni?
Cautand inca motivatia pentru care domnului Brad, Patronul, i se atribuie apelativul de prost, tomcat, poate ar trebui sa va mai schimbati destinatia locurilor frecventate. In ziua de azi si la hoteluri se achita inainte, precum si in alte locuri de cazare. Si Newsflash: desi erati un potential client, tratat cu respect, erati fiecare dintre voi (the chubb chubb), un client dintr-o mare de clienti care suna zilnic la telefon, dar care nu se ofenseaza asa usor ca patronul nu isi aduce aminte numele sau particularitatile fiecaruia in parte, la fiecare apel. Si totusi daca deja v-ati format o impresie precum ca domnul Brad, Patronul, este prost, de ce ati mai insistat sa va cazati la pensiunea Sea Breeze…?
Imaginatia de care dispuneti ar trebui folosita in alte scopuri, lucrative: „mama si tata” NU au fost bucatari, au studii, si chiar universitare, si nici NU au furat, au muncit fiecare banut cinstit.
Nu conteniti sa faceti o pledoarie de acuzatii, aici pe un blog, ascunsi in spatele unor pseudonime, dar nici unul nu ati avut demnitatea sa o faceti in fata persoanelor respective, desi acest lucru a fost exprimat de catre gazde: „daca e ceva ce trebuie schimbat sa le spun”.
Iar acum paradoxul: desi s-a dat dovada de transparenta totala din partea gazdelor, vi s-a comunicat pretul camerei inca de la telefon si modalitatea de plata, aspecte ce v-au creat nemultumiri, totusi ati acceptat provocarea. Chiar mai mult, odata ajunsi la pensiune si ati vazut ceea ce numiti „luxuriantul Bloc communist de garsoniere”, ati intrat de buna voie, inca dornici sa fiti gazduiti la pensiunea Sea Breeze. Vi s-au adus la cunostinta si deja celebrele “Reguli ale casei”, acceptate tacit, care evident nu faceau altceva decat sa adauge la lista de nemultumiri, ati facut alegerea benevola sa va cazati la pensiunea Sea Breeze, si probabil deja pasind pe prima treapta a scarii spre camera, ati inceput sa puneti la cale planul …… (atribut la alegerea cititorilor) pentru a va razbuna pentru ca cineva a indraznit sa va roage sa-i respectati pe cei din jur, dar pe banii vostri:
dili says: „am furat un prosop si am taiat altul in 2; si noi am adus in camera urmatoarele: chipsuri, napolitane, ciocolata, alune(!!!!) si cola, suc si red bull”
the chubb chubb says: „am introdus fraudulos o punga de chipsuri in camera”
tomcat says: „am introdus in camera, o sticla de whisky”
Desi vorbiti frecvent de comunism, in urma afirmatiei: „astia mai tineri si mai dementi, nu gandim pe principiul ’sa moara si capra vecinului/lasa sa se duca si altii sa isi ia si ei teapa’ ci incercam sa educam oamenii din jurul nostru, sa le deschidem ochii sa vada si ei mizeria din jur”, ramane intrebarea, retorica, „mizeria din jurul cui, care educatie?”.
„Regulile casei”, “Evident ignorate de toti”:
1. “nu aveti voie sa fumati in camera” – cu rugamintea sa fumati pe balcon; toate camerele, mai putin una, sunt prevazute cu balcon. Nu e un asa mare efort, luand in considerare ca nu toti fumeaza
2. „nu aveti voie sa mancati in camera” – introdusa in urma unor antecedente; si nu era vorba de chipsuri, alune
3. „nu aveti voie sa veniti cu animale” – exista persoane care au alergii la animale
„REGULILE” NU SUNT UN CAPRICIU AL „PATRONULUI” BRAD VLAD, CI DOAR EXPRIMAREA DORINTEI DE A RESPECTA SI URMATORII CLIENTI/ TURISTI CE VOR CALCA PRAGUL PENSIUNII SEA BREEZE
Aer conditionat – desi toate camerele sunt prevazute cu instalatie de aer conditionat, nu au fost montate la sugestia arhitectului datorita sistemului de placare exterior al cladirii, care ar fi trebuit sa asigure o temperatura adecvata anotimpului, dar caldurile excesive din acest sezon au demonstrat nefiabilitatea acestui sistem. Deci VOR fi montate aparate de aer conditionat.
Mancarea – este traditional romaneasca, nu Meniu a la Carte; Micul dejun NU este pregatit de cu seara si lasat pe masa. Toate produsele sunt proaspete, preparate zilnic.
Si intrebare: daca ati fost atat de dezgustati de micul dejun, de ce ati mai comandat la pranz sau cina („‘3 ardei la 5 persoane’”)?
„Nu calca nimeni prin camera in weekend sa-ti ia gunoiul din camera” – week-end presupune o noapte de cazare, cu eliberarea camerei a doua zi (duminica), deci cand exact ati vrea sa se faca aceasta operatiune, in timp ce va odihniti linistiti in camera, dupa o noapte incendiara de muzica house, doar pentru motivul ca gazdelor „poate nu le place muzica house si pentru ca stiau ca ne ducem la concert ne-au ‘taxat’”?
Si pentru final, comentariile sunt luate in considerare de cei de la Sea Breeze, exact din dorinta de a optimiza serviciile si a satisface clientii, dar doar cele pertinente.
DRAGA DILI.
EU AM FACUT O RECOMANDARE. O SUSTIN IN CONTINUARE, LA FEL CA SI ALTI PRIETENI DE-AI MEI CARE AU FOST ACOLO INTRE TIMP.
MIE MI-A PLACUT. TIE NU.
AI SCRIS CE NU TI-A PLACUT. FOARTE BINE.
DAR, IN MOMENTUL IN CARE IMI INTRI “IN CASA” SI INCEPI SA INJURI MA JIGNESTI PE MINE. SI ATUNCI AM O PROBLEMA.
DATA VIITOARE CAND COMENTEZI, DACA VREI, TE ROG S-O FACI FOLOSIND UN LIMBAJ ADECVAT. DACA AI CHEF DE NESIMTIRI… NU-I ASTA LOCUL.
CABRAL
Cine scrie sub pseudonim domnule “Dreptul la Replica”??!? HIHI…si tot postul este scris la persoana a 3a.
Inca din start te ascunzi in spatele lui Cabral, desi nici unul dintre noi nu i-a reprosat nimic! Eu una m-am dus acolo la recomandarea lui; a fost parerea lui, i-o respect si sincer ii voi lua in seama si in continuare recomandarile, in ciuda experientei Sea Breeze.
Daca postul a fost scris in urma unor frustrari, domnul psiholog?! NORMAL! Doar cum vroiai sa venim toti fericiti ca am dat 340 RON ca sa stam in conditii infecte?!
Te intrebi de ce am fost atat de “dornici sa fim gazduiti” la Sea Breeze, de ce am mai stat acolo? Chiar ti se pare o dilema? PENTRU CA AM PLATIT IN AVANS! Am rezolvat misterul?
Si nu stimate domn, nu stiu unde ai mai calatorit tu prin lumea asta, insa nu se achita nicaieri in avans. Poti plati un procent, o noapte de cazare, poti gira prin cardul de credit care se debiteaza in cazul neprezentarii, dar NU se plateste in avans.
Spuneti ca ne-ati tratat cu respect? Respect se numeste replica “Pai ce eu nu ma duc zilnic la banca sa va verific platile? Mergeti sa achitati cash!”?!
Transparenta? Care transparenta? Aia cand pe site scrie 80 RON cu o steluta, urmata de nici o precizare?
Sau va referiti la transparenta in fata autoritatilor, cand afirmati “sa nu-mi cereti factura ca nu va dau”?
Cat despre definita week-endului, puteti sa o folositi pe care vreti, insa noi, cei care am fost la concertul The Mission, am fost de vineri pana duminica. Asa ca argumentatia conform careia nu s-a facut curat ca sa nu ne deranjati, nu prea sta in picioare, nu credeti?
Daca dumneavoastra considerati ca a manca o punga de chipsuri inseamna lipsa de educatie si mizerie, cu siguranta avem mentalitati mult prea diferite! Diseara le voi reprosa parintilor mei ca m-au invatat sa mananc, si iata, din cauza asta mi se bate obrazul. As incerca sa-mi revizuiesc comportamentul, dar am o vaga banuiala ca natura nu ma va lasa sa traiesc fara mancare.
Cat despre comentariul ca micul dejun este gatit zilnic…cam ce este gatit? Salamul? Sau poate rosia? Sau untul?
“Traditional romanesc” intr-adevar, cu reminescente de comunism la salamul cu soia.
Daca dumneavoastra considerati a cere mancare decenta la micul dejun, sa nu miroasa a rahat in camere, a avea disponibila o camera pentru care ai platit si nu sa stai sa dormi in hol impertinente, eu cred ca problema nu este la noi, ci ar trebui sa va uitati in oglinda.
Normal are dreptate un comentariu de genul “ne pare rau pentru experientele neplacute, va asiguram ca ne vom imbunatati serviciile” v-ar fi onorat mai mult. Dar unde nu se poate, nu se poate!
Asteptam in continuare cu maxim interes drepturile dumneavoastra la replica. In special raspunsul pe care o sa-l dati fetei care a dormit pe hol desi si-a platit camera!
PS invatati sa sesizati ironiile, va asigur ca, desi nu-l cunosc, dili nu a furat prosoape si nici nu a taiat unul in 2. iar whisky si alune nu reprezinta fraude
Dili, stiu ca era permis sa fumezi pe balcon pentru ca am vorbit cu patronii si asa au spus. Pana si la receptie ai voie, deci nu inteleg care ar fi problema cu fumatul… Din cate am inteles doar in sala de mese si in camere nu e permis sa se fumeze.
Chiar asteptam sa se spuna ca am scris “la cerere”. Tin sa te contrazic, totusi :) Am scris din proprie initiativa, nu ne-a obligat absolut nimeni. Fie ca am scris sau ca nu scriam, nu aveam nimic de pierdut/castigat. Spuneai ca nu ai fi zis nimic urat despre proprietar, daca ai fi castigat un premiu de genul acesta. Nici eu nu as fi spus, dar nici nu as fi scris aici de bine. Atata timp cat eu m-am simtit OK si cat timp am stat acolo am vazut ca si ceilalti clienti se simteau la fel, de ce sa nu scriu aici?
Cum am mai spus, sunt oameni si oameni. Suntem diferiti, nu avem ce face. Asa cum sunt persoane care s-au simtit bine acolo, asa au fost si persoane care au vazut numai partile negative. Si culmea, platind acelasi pret.
@ tov valdbrad
drept la replica? halal… un drept la replica, dupa mine, ar suna ceva de genul “va multumesc tuturor pt critici, imi cer scuze celor deranjati, incercam pe viitor sa schimbam, drept urmare se poate fuma acum si pe balcon, se poate cere un altfel de mic dejun, se face curatenie in camere cand se sta cel putin 2 nopti” … etc, etc… dar ce ce faci tu, tov vladbrad, este sa incerci sa tipi mai tare ca sa nu se mai auda comentariile contestatarilor … tipic comunist tovarase vladbrad, mult iubit si stimat … de adina, care a stat gratis la garsoniera … stai pe banii tai adina si mai vorbim dupa aia daca tot aceeasi parare o ai … by the way, nici eu nu fumez dar m-a deranjat profund regula; in vest exista camere speciale de fumatori, nefumatori si nu exista nici o restrictie in ceea ce priveste fumatul pe balcon, daca vrei fumezi daca nu, nu; dar noi in Navodari suntem mai ecologisti… ma lasi; adina, sa stii ca regula cu interzisul fumatului pe balcon exista cand am mers noi; iti pun la dispozitie inregistrarea telefonica cu tov vladbrad; l-am intrebat “dar pe balcon se poate fuma?”, pt prieteni, nu pt mine si mi-a raspuns tov vladbrad “nu, pt ca apoi se intra cu tigara aprinsa si in camera, ca asa sunt oamenii la noi, ca am avut experiente neplacute”; cand ati avut experiente neplacute tov vladbrad? in scurta perioada de cand functioneaza blocul de garsoniere chiar asa au venit niste huligani, gen galeria lui Dinamo sau a Stealei si au aruncat cu brichete de pe balcon, si au rupt gardul, si au fumat in camera, si au mancat in camera, si au furat din camera, si altele si altele? chiar asa?
dragii mei prieteni, imi pare nespus de rau ca v-am fortat sa mergeti sa dormiti la “briza”; recunosc, eu v-am fortat; n-a fost alegerea voastra 100%; si asta pentru ca nu mai erau alte camere in zona; cred ca ar fi fost mai bine la Mangalia, chit ca tb sa batem drumul pana in navodari pt concerte;
asadar, tov vladbrad, am fost FORTATI sa acceptam oferta ta; nu a fost o alegere 100% din pacate; daca era alegere, fii sifur ca nu veneam la tine; din momentul in care am aflat regulile ne-am pus semne de intrebare; dar NU AM AVUT DE ALES; repet, am fost FORTATI sa acceptam; am zis ca hai nu o fii chiar asa de rau sa stai 2 nopti acolo; dar a fost groaznic! mi-am amintit de litoral 198x; cu micul dejun, cu regulile, cu verificatul camerei … mi-e scarba… bleahhh… nu mai vreau asa ceva in viata mea; cand cineva o sa-mi spuna “da, avem camere, dar tb respectate 3 reguli” o sa zic “nu, multumesc, nu doresc!”; singura regula pe care o accept este cea cu animale de companie; desi n-am nimic cu bietele animale;
vrei sa-mi stii identitatea? conteaza? nu-ti spun, scriu sub anonimat; sa ai cosmaruri noaptea in somn gandindu-te la noi… HIHIHI
eu, spre deosebire de dili, am sa mai postez comentarii, ca a inceput sa-mi placa; din fire sunt mai linistit, dar comunistii ma enerveaza…
tovarasului vladbrad ii dedic melodia “Varsatorul” – Sarmalele Reci
sa trec cateva dintre versuri:
“Sint nascut la norma sint nascut la spor
Zodiacu-mi spune ca-s nascut in varsator
Nu stiu daca-i boala sau daca-s un pic pervers
Insa lumea-ntreaga
Ma face sa vars Ma face sa vars”
sa ne auzim cu bine…HIHIHI
revin ca am uitat …
desi ‘dili’ ti-a explicat deja tov vladbrad ce inseamna weekend, tin sa-ti reamintesc si eu ca un weekend tine de vineri seara pana duminica seara, adica 2 nopti; dar tu faci turism de weekeend conforma definitiei tale, adica de-o noapte… si asta se vede cu ochiul liber … urmaresti castigul maxim cu cheltueli minime… adica faci economii la hartie igienica, la detergenti, la mopuri, la apa, etc, etc … sa realizam o productie record la ha cu cat mai putine cheltuieli ca pe vremuri … sa ajungi sa imprumuti servetele de la vecini ca nu mai ai hartie igienica … este incredibil ce-am patit si suportat acolo…nu stiu cum se face, dar tot ceea ce faci tu, tov vladbrad, imi aminteste de comunism … esti un comunist … pana in maduva oaselor… ar tb sa recunosti asta si sa arborezi steagul rosu pe catarg … ai grija la scara de lemn muncitoreasca care duce la catarg, sa nu cazi si sa nu mai apuci sa anunti noi recorduri de incasari la nr de turisti (daca cuva le raportezi undeva, ca in economia de piata nu da bine sa raportezi mult ca platesti si impozite)… nu-ti doresc asta, tocmai de aceea te avertizez cu scara… si la intrare in bloc sa pui si secera si ciocanul … da bine … cine vede prima oara zice ca esti colectionar … nici prin gand nu-i trece ca de fapt esti un fidel … un fidel castro mai mic … si regulile, si tot, si nota de plata facuta pe genunchi, si micul dejun, tot, tot te duce cu gandul la trista perioada … ma repet, si asta ma enerveaza, dar de fiecare data cand incep sa scriu ajung mereu la aceeasi concluzie … esti un comunist nerusinat
am sa revin negresit … HIHIHI
Rasarit de soare: poftiti de votati! « cabral.ro - 21 08 2009, 13:24
[...] doua nopti de cazare (vineri + sambata), cu mic-dejun, pranz si cina incluse, la Pensiunea Sea-Breeze din [...]
Mai, am urmarit comentariile, va inteleg punctele de vedere.
Dar, cu toate ca le inteleg, nu reusesc sa vad drama. V-ati apucat sa jigniti, in loc sa atacati locul, uzantele, lucrurile care nu v-au placut, ati inceput sa jigniti oamenii.
Asta este primul pas in directia scandalului prost.
Mai mult, Dreptul la replica nu a fost postat de Vlad Bran. Asta ca informatie.
Revenind la problemele de fond:
- hotel de 4 si hotel de 5 stele in Amsterdam. Camere fara balcon. Fumatul interzis oriunde inafara lobby-ului. Din gasca au primit suprataxa pentru fumat in camera doua dintre cupluri, 80 de euro. N-am fumat in camera, asta era regula, daca nu puteam asa… nu ne cazam acolo.
- curatenie in camera – merg in vacanta in fiecare an in Bulgaria, la 4 stele. Un loc superb, servicii ireprosabile. Se face curatenie din 2 in 2 zile;
- nu se verifica daca mai e nevoie de ceva in camera – peste tot pe unde am stat, atunci cand ai nevoie de ceva ceri la receptie;
- cea mai recenta iesire a fost in Ungaria, hotel de 3 stele. La plecare ne-au verificat camera. Si nu a fost singura data, si imi dau seama ca se intampla asta din cauza oaspetilor cu maini lipicioase.
Nu zic ca sunt cele mai bune conditii din lume. Nici ca pretul este cel mai mic, ma refer la cei 170 de lei pe noapte.
Dar, din punctul meu de vedere aveti pretentii de hoteluri de 4 stele, in situatia in care platiti 40 euro/noapte.
Ce va rog: spuneti, atata timp cat doriti, ce aveti de spus. Dar va rog sa o faceti cu bun simt si fara sa jigniti. Una e sa spui ca te deranjeaza ca nu e aer conditionat in camera, si alta e sa jignesti omul.
A, si ca nota de final… daca cineva crede ca a fost vreo obligativitate pentru castigatoarea concursului foto organizat pe cabral.ro, o greseste. Ce au scris, au scris pentru ca asa au simtit.
Daca cineva isi inchipuie ca am pus eu conditii la acordarea premiului… ma jigneste pe mine. Degeaba.
@ cabral
Intr-adevar, probabil ca lucrurile au luat-o pe o panta proasta.
Insa lucruri de genul sa pui un om care ti-a platit camera sa doarma pe hol, sunt jigniri aduse de oameni, nu de locuri. Si sincer mie mi se pare o drama ce i s-a intamplat fetei.
La fel cum jignitor mi se pare sa intrebi de ce ai mai stat acolo, cand camerele erau deja platite.
Pentru multi oameni 340 RON reprezinta o suma importanta de bani. Dar a fost facut un sacrificiu, de dragul unui concert.
Crede-ma ca nu este vorba de pretentii, am spus si mai devreme ca dorm cu placere chiar si la cort.
Si mai crede-ma, ca in viata mea nu am facut un review negativ, deci trebuie sa fi fost cu adevarat o experienta proasta ca sa ma determine sa scriu despre pensiunea asta.
Iar faptul ca sunt foarte multe comentarii negative la adresa aceste pensiuni este o dovada ca intr-adevar este ceva in neregula.
Cat despre comentariul lui dili, poate este mai ok sa-i cenzurezi doar injuraturile, nu intregul post…e doar o parere.
Iti spun sincer: dupa ce un om intra in casa mea si injura… nu ma intereseaza ce spune, nici fragmente, nici intreg.
Cred ca intelegi gandirea asta… ori e de bun simt si dezbatem civilizat, ori e badaran si zboara.
Nu merge asa… eu injur, tu stai sa bipuiesti bucatelele porcoase dar cu atentie, nu cumva sa-mi stergi tot mesajul ca esti… cenzor!
Cabral,
cred ca ti s-a explicat foarte bine de catre toti cei care am facut comentarii negative asa cum au fost numite (dar din pacate asta am trait cu totii acolo, nici macar nu ne cunoastem unii cu altii). Este vorba de experienta noastra in acel wkd, si nu numai.
1. nu este vorba despre faptul ca nu iti este permis sa fumezi in camera. OK fair enough am stat si eu in hoteluri din intreaga lume si nu am fumat in camera desi sunt fumator, am fost de acord sa patesc supartaxe atunci cand am optat pt camere de fumatori. Este vorba despre nesimtirea cu care ti se imputa niste reguli de cum calci pragul faimosului bloc de garsoniere, de parca cel putin ai fost admis intr-un cerc restrans de turisi, sau ca si cum te-ai afla la Burj Al Arab. Asta in conditiile in care:
-in zona receptiei este un fum de tai cu cutitul amestecat cu fumul de la bucatarie si mirosul puternic de ceapa prajita folosita in cantitati industriale la faimoasele si delicioasele produse traditionale
- oricum tot fumul se ridica pana la ultimul etaj si pe culoare
- in camera oricum miroase a rahat din cauza canalizarii proaste
- ai balcon, deci ti-ar putea permite sa fumezi pe balcon (ceea ce mai nou tov brad vad ca se lauda ca face)
2. Ba da Cabral, cand eram in Amsterdam, Budapesta, Atena, Londra si in alte locuri, da, venea cineva in camera sa verifice macar daca mai ai hartie igienica si nu te speli in cada dupa ce termini sau nu esti nevoit sa iesi din camera ca sa ceri la receptie ce ai nevoie dupa cum sugerezi tu.
3. Pacat ca i-ai sters comentariul lui Dili, chiar spunea lucrurilor pe nume. Am fost si eu acolo si are dreptate. Puteau fi de folos viitorilor potentiali turisti si poate chiar tov Brad sau Vlad ( cum vrei sa-i spui :)care vad ca si-a asumat dreptul la replica, are curaj…
Si inca o data: nimeni nu ti-a reprosat tie personal nimic nu vad de ce ii protejezi atat. In rest iti voi urma recomandarile cand si daca va fi cazul, nu are nici o legatura.
Mesaj pt Tov Brad alias „ Dreptul la replica”: asteptam cu interes replicile dvs. Din pacate suntem prea multi cei care am relatat din experienta noastra negativa, nici macar nu ne cunoastem intre noi doar ca stim cu totii ce am trait acolo.
PS cand ma gandesc la wkd-ul respectiv, bineinteles ca imi amintesc cu placere de concert dar cand ma gandesc la Sea Breeze.. revine in minte mirosul de rahat. (nu spun kkt ca sa nu-mi stergeti comentariul :)
Pacat, puteati face treaba buna daca renuntati la reminiscentele comuniste si la practicile de business non client oriented .. dar care din pacate sunt in must cand vrei sa faci turism si nu bani peste noapte.
n-ar trebui ca acest subiect sa apara si la rubrica cele mai dezbatute, ca doar sunt peste 70 de comentarii?…just a thought
Cele mai dezbatute sunt doar cele din ultima luna, iar acest post a fost publicat acum mai mult de o luna.
si eu sunt de acord ca poate s-a sarit calul; si eu sunt de acord ca nu ar fi tb cenzurat tot mesajul lui ‘dili’, doar injuraturile;
dar observ cu mihnire ca se incearca stergerea cu buretele a unor aspecte reale, traite acolo, o unor experiente de care nu am avut parte in alte pensiuni; ideea de baza a acestor comentarii a fost ca cei raspunzatori de administrarea acelei pensiuni sa ia la cunostiinta acele comentarii si sa incerce sa schimbe ceva in bine; acum, este foarte adevarat ca fiecare vedem binele intr-un anume mod, dar cred ca toti ne asteptam sa se faca curatenie in camara daca stai mai mult de o noapte, sa ti se asigure condiiile minime de igiena (pune-te in situatia mea sa ajungi sa ceri servetele de la prieteni ca sa mergi la baie), sa primesti ceea ce ai platit (cazul ‘sabiutei’ este real; eram la armin la concert si m-a sunat sa-mi spuna ca au dat camera ei unei alte persoane, chiar daca eu vorbisem personal cu patronul ca fata va intarzia, ca a plecat la ora 9 seara din Bucuresti); ma astept ca preturile de acolo sa fie exact asa cum le face reclama patronul, adica convenabile, undeva mai mari decat la supermarket dar mai mici decat la o terasa obisnuita; si asta nu s-a intamplat; la fel si cu masa, nu este normal sa aflu seara cat costa ce am mancat la pranz, asta pentru ca preturile erau cunoscute doar de dna Brad; nu este normal; si asta imi pare rau mie, ca sunt trecute cu vederea niste realitati de care am avut parte acolo; si am intrat aici sa comentez pe de o parte pt ca am aflat de aceasta pensiune de pe acest topic (inaintea postarii comentariilor) si pe de alta parte si ii pun in tema pe viitorii turisti cu ce se pot confrunta acolo si sa-si ia masuri de precautie daca ALEG sa mearga acolo si sa nu pateasca ce-am patit eu acolo. Sunt foarte de acord ca suntem diferiti, ca pe unii nu i-a deranjat, ca altora le-a placut, dar asta nu inseamna ca tb sa generalizeze impresia lor; cum nici eu nu incerc sa generalizez impresia mea; sincer iti spun ca am avut semne de intrebare in momentul in care am aflat de cele 3 reguli, in momentul in care mi s-a cerut plata in avans 100%, in momentul in care mi s-a cerut plata cash la o banca si nu prin ordin de plata; n-am avut insa alta ALEGERE; am fost fortat de imprejurari sa merg acolo; eu mi-am respectat obligatiile dar de unde eram eu sigur ca patronul si le va respecta pe ale lui; am mers pe incredere, lucrul pe care trebuia sa-l faca si el, fara sa ma faca sa ma simt auirea ca tb verificate camerele inainte de plecare; ma bucur ca am fost inspirat si mi-am luat o zi de concediu ca sa ajung acolo dimineatza; altfel, daca as fi plecat si eu din Buc vineri seara si as fi ajuns noaptea poate pateam exact ce a patit ‘Sabiuta’; sa-ti spun ca ‘Sabiuta’ a ramas pe plaja dupa ce s-a terminat Armin ca sa astepte ora 5 dimineata ca sa se elibereze camera pentru care ea platise in avans 100% cu 3 saptamani inainte; nu pot sa tac; si scriu; sunt realitati astea, nu bazme; el s-a folosit de banii nostri timp de 3 saptamini; a asigurat bunul mers al pensiunii; dar atat cer ca in momentul in care ma prezint acolo, ca este ora 10 dimineatza sau 12 noaptea sa mi se puna la dispozitie camera platita; tu intelegi ca el a luat bani pentru seara aia, pt camera aia de la 2 persoane: o data de la ‘Sabiuta’ si inca o data de la cel care a stat acolo pana la 4 -5 dimineatza; este corect? nu este corect… asta vrem noi sa subliniem, si ‘chub-chub’ si ‘dili’ si ‘soviet union’ si ‘tomcat’ si eu …
Respect
Rasarit de soare: premiul s-a consumat intru placere. « cabral.ro - 21 08 2009, 14:06
[...] concursului a fost un week-end la mare (cazare si masa) la Pensiunea Sea-Breeze. Castigatoarea (Oana, care a mers impreuna cu Adina) a fost week-end-ul trecut pentru a [...]
Normal, eu inteleg experienta ta.
Ai scris, ai povestit, ti-ai postat nemultumirea.
Dar, in toata povestea asta nu inteleg un lucru: unde se incearca stergerea cu buretele?
Impresiile mele au fost total diferite. Si le-am scris. Ale Oanei si ale Adinei, ca si ale alora au fost la fel cu ale mele, si au fost postate.
Impresia ta, diametral opusa a fost postata si ea, la fel cu cea ale celorlalti care au spus ca nu sunt de acord.
Deci, cine sterge… ce?
In plus, pe toate site-urile unde sunt implicat este inlaturat off-topic-ul. Mai ales pe cabral.ro
Deci, nu mai face asta, mai ales ca recunosti pe inceputul comentariului ca e off-topic.
Pe deasupra, pe cabral.ro nu va fi aprobat vreodata un comentariu postat de cineva care trece la adresa de mail “a@a.ro”. Daca ai ceva de zis, asuma-ti, nu te folosi de incognito-ul internetic.
Multumesc.
Imi pare rau ca te-am deranjat Cabral. Nu sunt o persoana publica si nu cred ca intereseaza identitatea mea pe nimeni asa cum nu ma intereseaza nici pe mine identitatea altora. Sunt un simplu pamantean, care a avut curajul sa-si expuna si sa-si sustina cu putere punctul de vedere. Asta este ultimul meu comentariu, ca sa nu mai deranjez.
Odihna placuta la “briza”.
PS. Acest site este moderat de tine? Seamana izbitor cu site-ul tau si observ ca ai mult mai multe drepturi decat ceilalti pamanteni.
Ce-am spus eu, ce spui tu…
Stai linistit, nu ai deranjat cu nimic. Daca vrei sa ne certam, o facem cu drag.
Dar vino cu argumente si discuta on-topic.
Si nu te vaita de progrom cat timp toate parerile sunt afisate pe topic. Pentru ca nu e nici un progrom, dimpotriva…
Dar nu te astepta sa ia cineva parerea ta drept axioma, fiecare cu parerea lui, spusa civilizat si fara scandal ieftin.
Sunt politicos, fi politicos…
Dan,AS IN: “dragi dili, the chubb chubb, Soviet Union CCCP URSS, tomcat, dan, care nu este decat exprimarea unor frustari interioare “.
Frustrarile nu au fost interioare ci exterioare. Adica din partea “Casei”.
Referitor la spatii de cazare, in ultimii trei ani am calatorit aproape saptamanal, asa ca pot spune ca sunt cat de cat in tema.
Nu imi place sa locuiesc in santier.
Nu imi plac materiale de constructii in curte.
Nu imi place pamantul batatorit pe post de amenajare a imprejurimilor.
Nu imi plac tomberoanele de gunoi si fosele asezate in fata imobilelor.
Nu imi plac izolatiile facute prost.
Nu imi plac lucrurile neterminate si servite cu mitocanie drept ” nu am mai avut bani”, dar pt tine, fraiere, este suficient!
Nu imi plac ferestrele pe langa care intra apa atunci cand ploua.
Nu imi plac baile urat mirositoare.
Nu imi place falsitatea, vorba voit mieroasa si privirea de vulpe nemancata.
Nu imi plac oamenii care tipa la alti oameni.
Nu imi plac oamenii pusi pe capatuiala.
Nu imi place mancarea ce are culoarea schimbata.
Nu imi plac oamenii necalificati de la bucatarie cu pretentii de chef cuisine. Nu imi plac farfuriile trantite pe masa. Nu imi place tonul intepat al unuia care serveste mancarea.
Nu imi plac insinuarile.
Nu imi plac frustratii.
Avand in vedere cele spuse mai sus: faptul ca am calatorit destul de mult in tara versus lista de nemultumiri, tin sa va anunt ca sunteti printre putinii care au reusit sa ma dezamageasca. Si cu siguranta printre cei care au facut-o cel mai mult.
Nu fumez si nu cred sa fi incalcat vreo “REGULA”. Dar majoritatea ignora cu bucurie setul de instructiuni. Fiindca infatuarea inca este blamata in tara asta.Erau de ajuns placuta cu “fumatul interzis” sau o pictograma sugestiva, ” no pets allowed” sau o pictograma sugestiva.Eventual – niste senzori de fum, utili si in alte cazuri.. Asta daca stiti cum sa faceti treaba. Daca..
Dar nu, ati ales sa le prezentati ca pe porunci. O chestiune de alegere, cum spunea un pseudonim pe aici…
Sau frustrarea de a nu fi in stare sa obtii respectul celorlalti!
Respect pt viitorii clienti? Da, de acord. Tocmai de aceea scriu aici, din nou. Pentru ca daca uiti, poti repeta greselile trecutului. Iar memoria colectiva trebuie alimentata constant.Si din greselile altora pot invata si cei noi, din generatia asta…asta care a prins ambele sisteme si care vede ca pe langa multele schimbari petrecute, mojicia a ramas totusi la fel. Si comunism si in capitalism.
Numai ca asta din urma are ceva in plus, ce se manifesta chiar acum : o criza; una care va duce la faliment neavenitii, habarnistii, serviciile proaste sau pseudo serviciile, mai bine zis.
Ce va mai frasuiti pe voi, ce va mai vaitati, saracutii de voi!
Care voi stati numai la 5 stele si ati fost deranjati de fatada nefinisata a cladirii si de pamantul batatorit din curte!!!!!!!!
Mi se rupe inima de voi mai baieti de Bambu
Am stat weekendul asta acolo. Am facut deja rezervare pentru saptamana viitoare!!!!!!!!!!
mai bine baiat de bambu decat sa inot in mizerie. fiecare cu ce a vazut acasa.
Cristina,
Asa cum spuneam, am calatorit in intreaga tara foarte mult; iar tara aasta nu e plina de hoteluri de 5 stele.
Am stat si la 2 stele- ceva similar cu constructia din Navodari.
Cat despre 3 stele- peste 80% din unitatile de cazare din Romania nu isi respecta clasificarea, pretinzand mai mult decat sunt ( vorbim de la 3 stele in sus), dara asta nu m-a impiedicat sa stau bine.
Si se poate mult mai bine, vorbim aici de conditiile efective de cazare,aspectul general al pensiunii/ hotelului, facilitati, mancare, servire, amabilitate, curatenia camerelor, etc.
Da, sunt si preturi mai bune.
Nu, nu a trebuit NICIODATA sa platesc in avans.
Buna ziua,
Am stat si eu week-end-ul proaspat incheiat la pensiunea sus-numita si atat de comentata. M-am gandit foarte mult daca este cazul sa imi povestesc experienta sau sa las lucrurile asa pentru ca vizita cu pricina mi-a lamurit toate aspectele prezentate mai sus. Am decis sa intervin (cu numele intreg ca sa nu insinueze oarescine ca sunt “de-al lui…” sau “de-al lui…”) pentru ca traiesc cu impresia ca virulenta opiniilor exprimate aici este disproportionata fata de cele intamplate acolo.
Asadar, totul a inceput in urma cu vreo 2 saptamani cand am decis sa merg cu niste prieteni, in week-end, la mare, destinatia aleasa fiind Mamaia Nord cum o stiam noi sau Navodari, cum am aflat ca este de fapt. Am cautat pe un site de profil (nu-mi vine acum in cap numele si nu vreau sa va induc in eroare) si mi-a placut cum se prezinta Sea Breeze. Am sunat, am aflat pretul (170 RON/noapte cu MD inclus), mi s-au cerut banii (acum, din experienta mea, orice hotel/pensiune sau ce vreti voi iti cere banii in avans MACAR pentru prima noapte – in cazul nostru fiind si singura nu am vazut vreun impediment), bani pe care i-am expediat a doua zi. In aceasta perioada am tinut legatura cu Vlad (am permisiunea lui sa-i spun pe nume).
Problemele au aparut cu 3 zile inainte de plecare cand pentru prietenul meu a aparut o deplasare in Italia pe care nu avea cum s-o refuze si care includea si week-end-ul. Am sunat la Vlad care mi-a spus ca imi da fara probleme banii inapoi pentru una din camere (eu si sotia nu am renuntat). Intre timp la prietenul meu s-au schimbat iar datele problemei, cert este ca am tinut camera lor blocata o jumatate de zi pana s-a confirmat ca chiar trebuie sa plece si nu am simtit din partea lui Vlad vreo suparare mai ales ca i-am povestit cum a stat tarasenia.
Enfin, ce mi-a placut la telefon (pe langa promisiunea returnarii integrale a banilor) a fost ca referitor la ora cazarii a zis ca putem veni oricat de dimineata ptr a ne lua camera in primire iar referitor la plecare, daca nu se ocupa vila in totalitate (dar chiar si asa) putem veni duminica seara de la plaja sa facem un dus ca “nu e normal sa plecati la drum asa, direct de pe plaja”.
N.B.: A doua zi dupa ce am achitat camerele am descoperit si site-ul si comentariile acestea si trebuie sa recunosc ca un sambure de indoiala mi se instalase in suflet.
Ajungem sambata dimineata (9.45 – matinali sa prindem cat mai mult timp pe plaja) si am mers direct acolo. Ne-a intampinat un domn (tatal lui Vlad) care ne-a luat din prima cu cafea sau ceai “din partea casei” si cu regulile casei care de fapt era una: ” orice va trebuie va rugam sa cereti”. Boon – intrat in camera, curat, arata ca pe site, am fost condusi si pe terasa care intr-adevar ofera o priveliste nemaipomenita. Am cunoscut-o si pe mama lui Vlad (“comunista”) foarte draguta si intreband de cateva ori daca avem nevoie de ceva, daca e ceva ce nu ne place. Nu prea era!
Seara l-am cunoscut si pe Vlad, am avut si o mica problema in camera (constructie noua, instalatorul nu era “polonez”) ei au vrut sa ne schimbe camera instant noi am rezolvat-o cu un mop :).
Am crezut ca suntem victimele unei conspiratii: oamenii astia se poarta urat numai cu altii si pe noi ne-au sarit – dar vila era aproape plina si toti ceilalti zambeau si vorbeau cu gazdele de parca erau prieteni la catarama de o viata. In fine, ziua de duminica s-a desfasurat cam la fel cu mentiunea ca am avut mai mult timp sa stam de vorba cu gazdele noastre (de fapt ei au avut) si am aflat toate detaliile afacerii si planurile de viitor, cerandu-ni-se totodata sfaturi pentru imbunatatirea serviciilor.
Concluzii: nimic din cele descrise de unii antevorbitori anonimi nu s-a regasit la fata locului.
Minusuri – cu siguranta exista: exteriorul si curtea arata ca un santier, este adevarat, dar totodata interiorul este ireprosabil tinand cont de cele 3 stele despre care vorbim.
Micul dejun este ceea ce s-ar putea numi un mic dejun Continental si, la 36 de ore dupa ce l-am servit nu au aparut simptome ale unei toxiinfectii alimentare (au contraire). Ba chiar “am gustat” si niste mici, friptura etc si iata-ma`s in fata tastaturii viu si nevatamat.
Familia Vlad in schimb trebuie acuzata in mod public de ceea ce face in propria casa : oamenii astia chiar nu mai stiu ce sa faca ca sa isi faca oaspetii sa se simta bine. Asta este reprosul meu pentru ei! Eu nu sunt o persoana publica deci nu pot fi acuzat de “tratamente preferentiale”.
Una peste alta RECOMAND pensiunea Sea Breeze tuturor celor care cauta liniste (chiar si in turismul de week-end) dar le recomand celor care “au absolvit” cei sapte ani de acasa la fara frecventa sa se abtina – marlania va fi aspru pedepsita prin rezolvari de bun-simt pe care unii oameni nu le pot accepta.
Eu am ajuns acolo ca si client si am plecat ca prieten.
Ne vedem la Sea Breeze cand aveti drum pe acolo!
@Cabral:
Dragul meu, asa cum am spus si mai sus, nu sunt o persoana publica si nu cred ca noi sa ne fi cunoscut vreodata face-to-face (poate ne vedem la Sea Breeze ;))
Iata ca ai reusi ca printr-un post sincer sa adeveresti 3 vorbe romanesti(?) dintr-un foc: pe cea cu facerea de bine niciodata nepedepsita, pe cea cu inteleptii, prostul si piatra si ar mai fi una pe care ti-o transmit personal cu proxima ocazie :D. Ma bucur pentru tine ca nu ai iesit sifonat si imi pare rau ca ai si cititori (imi place sa cred ca in minoritate) care nu impartasesc acelasi set de valori. Inteleg foarte bine situatia pentru ca am fost acolo si am fost tratat asa cum orice om care iti da banii lui ar trebui tratat.
Sper sa ne cunoastem candva!
@toti ceilalti: nu sunt un comentator pe blog-uri si cu siguranta acesta va fi ultimul meu comentariu pe acest blog. Nu am intentionat sa dezvolt o polemica (de aici si rezerva in a comenta) ci pur si simplu sa indrept ceea ce mi se pare a fi o nedreptate, o jignire, la adresa unor oameni care si-au investit toata agoniseala si foarte mult suflet intr-o afacere. De acea sunt in asentimentul unui comentariu anterior care spunea ca astfel de oamnei ar trebui sprijiniti sa razbata in jungla turismului romanesc inapoiat si depersonalizat!
Va urez tuturor sejururi minunate pe litoralul romanesc si sper ca fiecare sa-si geseasca locul in care sa revina cu placere! Eu l-am gasit!
Andrei, de cand am facut recomandarea si pana acum m-am gandit la treaba asta de cateva ori.
Pentru ca ma simt prost sa trimit pe cineva intr-un loc, si sa se dovedeasca ulterior ca omul nu s-a simtit bine.
Intre timp insa am recomandat si prietenilor si… m-am trezit ca n-am putut sa stau eu acolo pentru ca toata gasca mea de prieteni inchiriasera tot! Si ai mei sunt, cu toate ca-s si simpli, pretentiosi…
Cat despre cei care au comentat atat de virulent aici… ii inteleg, e opinia lor, asta e.
Ce m-a deranjat insa a fost atitudinea. Care a lasat enorm de dorit. Ei se doresc liberi si “exprimati” dar se comporta… toatal aiurea. E treaba lor.
Noi am fost la pensiune la inceputul lunii iulie, am fost placut impresionati, in primul rand de primire, am fost cazati imediat fara probleme ( la ora 8 dimineata ), nu a trebuit sa asteptam pana la ora 12 ca la hotel,ne-a placut mult interiorul – cu mult bun gust, totul nou, nu mochetele acelea vechi din hoteluri zice-se de 3 stele, privelistea de pe terasa este superba,noaptea se vede luna care se reflecta in mare,minunat…pensiunea este f.curata,mancarea extraordinar de buna, au o bucatareasa de nota 10! Daca e sa mai merg la marea noastra, cu siguranta o sa aleg pensiunea Seabreeze. Pretul nu e mare, d-na Catinca, dl.Vlad si dl. Grigore sunt f.cumsecade, te fac sa te simti ca acasa..Si inca ceva, f.important: am fost cu copilul (are 2 ani si jumatate)si ori de cate ori a fost nevoie de ceva,ne-au ajutat (pana si cu incalzirea laptelui noaptea!).In doua cuvinte : merita, incercati!
Ce ti-e si cu recomandarile astea- Elena Cîrîc - 07 09 2009, 20:32
[...] citeam comentariile lasate la un articol de-al lui Cabral, editor si initiator al proiectului. Omu’, proaspat [...]
Bai lume sunteti penali!
Am stat si am citit.
Pun pariu ca aia de se vaita atat referitor la conditiile de cazare sunt rupti in fund si morti de foame,n-au fost intro vacanta de 5 ani si cand vorbesc se scarpina in nas spunand ca Veyronul nu isi merita banii si ca Monica Columbeanu e urata.
Bai vulpilor amarate sunteti penale si penali!
pacat ca am gasit discutia asta asa tarziu!!!!
Am stat la seabreeze de 5 ori vara asta, inca de cand se turnau betoane la intrarea in curte!
asa e, nu arata pe afara ca Yaki dar la interior e misto. cat despre proprietari normal ca pe astia ii roade in gat cand vad ca razbesc in viata si oamenii buni si atenti.
sunteti penali!
Cabrale nu pune la suflet frate, au fost si altii care au scris ca s-au simtit foarte bine.
bine daca stau si ma gandesc poate aia de comenteaza in gol sunt aia care au pensiuni prin navodari si vor sa dea la giuale la concurenta! :))))))))))))
Nu, multumesc, elena. M-am lamurit cum e cu briza marii :)) Numai dusmanilor o sa le recomand sa mearga acolo, ca-i frumos si rentabil :))